為咗呼應張棟樑嘅心路歷程,唱片公司要求佢留鬚,展現男人味,張棟樑重電咗頭髮添!

張棟樑諗起爸爸生病嘅畫面,難得落下男兒淚!
張棟樑全新專輯『沉默的瞬間』於下星期二(19/05) 正式開始預購,今次張棟樑一改過往嘅形象,展現最MAN最有成熟男人
味嘅一面!而爸爸嘅生病也令張棟樑嘅人生出現轉捩點,拍攝專輯封面當日,攝影師同企劃部嘅討論下,希望張棟樑嘅每1張照
片都能帶有情緒,最後一場就係希望佢能流下男兒淚,攝影師重非常體貼拎出眼藥水,但張棟樑好man咁一口拒絕,佢話:「唔
駛啦, 俾我3秒鐘,我就可以,加上我拍咗2部偶像劇,有練過,可以自然咁喊!」果然,只係3秒鐘後張棟樑就即刻流出第一
滴眼淚,事後經紀人問佢喊嘅時候係諗咩呢,佢話:「諗番爸爸病倒嗰陣嘅情景,真係好驚!」

今次新專輯取名為『沉默的瞬間』,但預購贈品卻反其道而行,贈送『最後不是沉默』自拍自選32頁私密手札,除咗好多張棟
樑拍嘅相片外,佢重特別寫咗5封信,分別俾死黨、爸爸、姪仔、歌迷同埋自己,因為爸爸嘅生病,令唔多講心底話嘅佢,開始
用書信表達對爸爸嘅關心及愛意,重開始喜歡影相,用相片紀錄爸爸嘅生活,留下紀念!

另外,張棟樑出道多年,大家對佢嘅感情生活亦相當好奇,佢重忍不住講:「我都成日反問自己寂唔寂寞?有時候都好想同其他
人一樣搵番個伴,簡單嘅生活,但成日諗一諗就算,重年輕唔駛咁急呀嘛,順其自然囉!」但佢亦坦言,因為年初爸爸生病嘅震
撼打擊,的確有認真諗過成家立業呢件事,張棟樑笑住咁講:「我會多多拓展社交生活,請朋友幫我安排多啲相親活動啊!」

為咗呼應張棟樑嘅心路歷程,唱片公司要求佢留鬚,展現男人味,張棟樑重電咗頭髮添!
arrow
arrow
    全站熱搜

    阿汶汶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()