close

哇~我们真的办到了!!!好棒~

NFC and all the warriors, we really make it....tats great~

its so shock at the laz minute~

10 minutes b4 the voting end,we still lose 2%...then i think die liao,sure lose liao~

coz juz left only 10 minutes,how to chase bck?!?! then emotion sth down alrd...

but 5 minutes later,check thru sms,41%-40%....OMG~cant believe it !!!!another 3 minutes later,check thru sms....really OMG~same level and we r on the top....

wats tat miracle?!?! we really do it??? is it true???OMG~haha...

but the fact proved tat we really did it....really great and BRAVO~~~~

tks everyone and tks god...appreciate much~~~

發表於: 17 一月 2010 00:37    文章主題: 王子日記 2010/1/17


 

12點已經過去,大家都也平靜下來了吧?!我只想跟大家說,關於《人氣歌手獎》投選,從一開始我就要大家量力而為,但知道大家都護主心切,尤其前兩天開始到剛剛結束,大家都已經“元氣大傷”了吧?但你們真的讓我很感動,不管最後結果如何,今天晚上在我心裡,我已經得奬了!!! 


待會我馬上就要飛到北京繼續工作,只要一直有你們的支持,我都會一直開心的工作下去! 

辛苦你們了!去睡吧! 

LOVE YOU ALL~ 哈哈! 

棟樑 
2010/01/16


转自:张栋梁国际官方网站

arrow
arrow
    全站熱搜

    阿汶汶 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()